Календарно-тематичне планування з алгебри,
9 клас
І семестр,
2 години на тиждень, усього 32 години
Ю.І. Мальований, Г.М. Литвиненко, Г.М. Возняк
«Алгебра 9 клас»
№
|
ТЕМА УРОКУ, ВИДИ ПИСЬМОВИХ РОБІТ
|
Повторення
|
год
|
Дата
|
Домашні завдання
|
1
|
Повторення навчального матеріалу за попередні класи.
Формули скороченого множення. Властивості дій з раціональними дробами та
степенями з натуральним показником.
|
Дробово-раціональнальні вирази
|
1
|
02.09
|
[№ 589, 590, 592, 595]
(№ 599, 600, 601, 602)
Повторити формули скорочен. множення.
|
2
|
Розв’язування лінійних, квадратних та
дробово-раціональнальних рівнянь.
|
Способи розв’язування
дробово-раціональнальних рівнянь
|
1
|
04.09
|
[№ 606, 610, 613, 617]
(№ 611, 612, 620, 621)
Повторити дії з раціональними дробами.
|
|
Тема 1. Нерівності
|
|
14
|
|
|
|
ДІЇ З ЧИСЛОВИМИ НЕРІВНОСТЯМИ
|
|
|
|
|
3
|
Числові нерівності на множині
дійсних чисел. Порівняння дійсних чисел. Доведення числових нерівностей.
|
Впорядковання по спаданню та по зростанню.
|
1
|
09.09
|
п.1.1. [№ 5- 8], (№ 9-12)
|
4
|
Основні властивості числових
нерівностей.
|
Числова пряма
|
1
|
11.09
|
п.1.2.
[№ 15, 17, 20, 24], (№ 21-24)
|
5
|
Дії з числовими нерівностями.
Множення нерівності на від’ємне число. Множення нерівності на дійсне число.
|
Властивості рівнянь
|
1
|
16.09
|
п.1.3.
[№ 29, 31, 32, 33], (№ 34, 35, 36, 633)
|
6
|
Дії з числовими нерівностями.
Почленне додавання і віднімання
числових нерівностей.
|
Властивості рівнянь
|
1
|
18.09
|
п.1.4.
[№ 37, 38, 42, 43], (№ 45, 46, 630, 632)
|
7
|
Дії з числовими нерівностями.
Почленне множення, ділення числових нерівностей
на дійсне число.
|
Властивості рівнянь
|
1
|
23.09
|
п.2.1.
[№ 47, 48, 56, 58], (№ 51, 35, 37, 60)
|
8
|
Дії з числовими
нерівностями. Самостійна робота.
|
Дії з раціональними вирази
|
1
|
25.09
|
п.2.1.
[№ 62,64,66,68], (№ 631, 634, 70, 73)
|
9
|
Розв’язування вправ на
застосування числових нерівностей для оцінювання значень виразів.
Узагальнення та систематизація опорних знань з теми.
|
Ірраціональні вирази
|
1
|
30.09
|
п.2.1.
[№ 63,65,67,69], (№ 74, 72, 623, 629)
|
10
|
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА з теми « Дії
з числовими нерівностями».
|
|
1
|
02.10
|
Ст.. 58 № 1-10 (ст. 59. №1-7)
|
11
|
Аналіз помилок контрольної
роботи. Нерівності зі змінними.
Графічне зображення нерівності зі
змінними у вигляді числового проміжку(інтервалу) на числовій прямій і
обернене завдання. Позначення числового проміжку.
|
Переріз та об’єднання
числових множин
|
1
|
07.10
|
п.2.2. -2.3 [№ 75,76, 78, 79], (№1-4, ст. 60)
|
12
|
Системи лінійних нерівностей з
однією змінною, їх розв’язування. Самостійна робота.
|
Системи лінійних рівнянь
|
1
|
09.10
|
п.2.2.
[№ 80, 81, 82, 83], (№1-4, ст. 61) (635, 636, 628, 622)
|
13
|
Доведення нерівностей з однією
змінною. Самостійна робота.
Узагальнення та систематизація
опорних знань з теми.
|
Системи лінійних рівнянь
|
1
|
14.10
|
п.2.4.
[№ 96, 97,98, 101], (№ 100-104)
|
14
|
Контрольна робота з
теми «Нерівності».
|
|
1
|
16.10
|
п.2.4.
[№ 151-154], (№ 155-158)
|
15
|
Аналіз помилок контрольної
роботи, корекція умінь, знань, навичок учнів з теми.
|
Системи лінійних рівнянь
|
1
|
21.10
|
п.2.4.
[№ 108-111], (№ 117-120)
|
16
|
Доведення нерівностей з однією
змінною.
|
|
|
23.10
|
п.2.4.
[№ 112-115], (№ 121-124)
|
|
Тема 2. Квадратична функція
|
|
22
|
|
|
17
|
Функції. Основні властивості
нелінійних функції з однією змінною. Нулі
функції. Знаходження нулів функцій аналітичним способом. Поняття непарності та парності функції і поняття точок розриву графіка функції.
|
Функція, як математична модель процесу.
.
|
1
|
04.11
|
п.3.1.
[№ 166-169], (№ 171-172, 231,
232)
|
18
|
Знакосталість функції.
Знаходження проміжків знакосталості функції аналітичним і графічним
способами. Локальна та глобальна монотонність функції.
|
Графіки функцій
|
1
|
06.11
|
п.3.2.
– 3.3 [№ 173, 175-177], (№ 179-180, 246, 247)
|
19
|
Локальна та глобальна
монотонність функції. Знаходження за графіком
проміжків зростання та спадання функції. Знаходження за графіком локальних та глобальних екстремумів
(найбільші та найменші значення) функції.
|
Побудова графіків
|
1
|
11.11
|
п.3.4.
– 3.5 [№ 181-184], (№ 185-186, 190, 191)
|
20
|
Найпростіші перетворення
графіків функції. Побудова графіків
функцій вигляду у = f(x ± m) ± n за допомогою руху
графіка функції у = f(x).
Самостійна робота.
|
Побудова графіків
|
1
|
13.11
|
п.3.6.
– 3.7 [№ 192-195], (№ 197, 250-252)
|
21
|
Функція у
= ах2 + bx + c, її властивості та графік.
|
Побудова графіків
|
1
|
18.11
|
п.4.1 [№ 207-210], (№ 214, 216, 218, 219)
|
22
|
Функція у
= а(х ± m)2 ±
n, її властивості та графік. Узагальнення та систематизація опорних знань
з теми.
|
Побудова графіків
|
1
|
20.11
|
п.4.2 [№ 226-229], (№ 230, 261)
|
23
|
Контрольна робота
з теми «Квадратична функція».
|
Побудова графіків
|
1
|
25.11
|
ст. 112 № 1 - 9 (ст. 114 № 1-6)
|
24
|
Аналіз помилок контрольної
роботи, корекція умінь, знань, навичок учнів з теми.
|
Побудова графіків
|
1
|
27.11
|
ст. 113 № 1 - 4(ст. 115 № 1-4)
|
|
Тема 3. Квадратні
нерівності та системи рівнянь другого степеня.
|
|
|
|
|
25
|
Графік рівняння з двома змінними.
|
Графічний спосіб.
|
1
|
02.12
|
п.5.1. [№ 265-268], (№ 269, 272)
|
26
|
Квадратні нерівності. Аналітичний спосіб
розв’язування рівнянь.
|
Аналітичний спосіб
|
1
|
04.11
|
п.5.2. [№ 273, 276], (№ 277, 278, 279)
|
27
|
Метод інтервалів для нерівностей.
|
Графічний спосіб.
|
1
|
09.12
|
п.5.3. [№ 283, 285,342], (№ 280-282, 346)
|
28
|
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними.
Спосіб підстановки. Спосіб додавання.
|
Спосіб підстановки. Спосіб додавання.
|
1
|
11.12
|
п.6.1. [№ 287-290], (№ 645,648, 649, 651)
|
29
|
Розв’язування текстових задач складанням систем
рівнянь з двома змінними.
|
Спосіб
заміни.
|
1
|
16. 12
|
п.6.2. [№ 303-306], (№ 619, 294, 295, 299)
|
30
|
Розв’язування текстових задач складанням систем
рівнянь з двома змінними. Узагальнення
та систематизація опорних знань з теми.
|
Формули відстані, часу та швидкості.
|
1
|
18.12
|
п.6.3. [№ 308-311], (675-678)
|
31
|
Контрольна робота з
теми «Квадратична функція».
|
|
1
|
25.12
|
ст. 152 ]№1-8] (ст. 153, № 1-6)
|
32
|
Аналіз помилок, корекція,
узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів.
|
Розв’язування систем
нерівностей.
|
1
|
27.12
|
ст. 154 [№1-5] (ст. 155, № 1-6)
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар