четвер, 4 вересня 2014 р.

1 семестр. 9 клас. Алгебра. Календарно-тематичне ланування

Календарно-тематичне планування з алгебри, 9   клас
І семестр,  2 години на тиждень, усього 32 години
Ю.І. Мальований, Г.М. Литвиненко, Г.М. Возняк «Алгебра 9 клас»
ТЕМА УРОКУ, ВИДИ ПИСЬМОВИХ РОБІТ
Повторення
год
Дата
Домашні завдання
1
Повторення навчального матеріалу за попередні класи. Формули скороченого множення. Властивості дій з раціональними дробами та степенями з натуральним показником.
Дробово-раціональнальні вирази
1
02.09
[№ 589, 590, 592, 595]
(№ 599, 600, 601, 602)
Повторити формули скорочен. множення.
2
Розв’язування лінійних, квадратних та дробово-раціональнальних рівнянь.
Способи розв’язування
дробово-раціональнальних рівнянь
1
04.09
[№ 606, 610, 613, 617]
(№ 611, 612, 620, 621)
Повторити дії з раціональними дробами.

Тема 1.  Нерівності

14



ДІЇ З ЧИСЛОВИМИ НЕРІВНОСТЯМИ




3
Числові нерівності на множині дійсних чисел. Порівняння дійсних чисел. Доведення числових нерівностей.
Впорядковання по спаданню та по зростанню.
1
09.09
 п.1.1.  [№ 5- 8](№ 9-12)

4
Основні властивості числових нерівностей.
Числова пряма
1
11.09
п.1.2.  [№ 15, 17, 20, 24](№ 21-24)
5
Дії з числовими нерівностями. Множення нерівності на від’ємне число. Множення нерівності на дійсне число.
Властивості рівнянь
1
16.09
п.1.3.  [№ 29, 31, 32, 33], (№ 34, 35, 36, 633) 
6
Дії з числовими нерівностями. Почленне додавання і  віднімання числових нерівностей.
Властивості рівнянь
1
18.09
п.1.4.  [№ 37, 38, 42, 43], (№ 45, 46, 630, 632) 
7
Дії з числовими нерівностями. Почленне множення,  ділення числових нерівностей на дійсне число.
Властивості рівнянь
1
23.09
п.2.1.  [№ 47, 48, 56, 58], (№ 51, 35, 37, 60) 
8
Дії з числовими нерівностями.  Самостійна робота.
Дії з раціональними вирази
1
25.09
п.2.1.  [№ 62,64,66,68], (№ 631, 634, 70, 73) 
9
Розв’язування вправ на застосування числових нерівностей для оцінювання значень виразів. Узагальнення та систематизація опорних знань з теми.
Ірраціональні вирази
1
30.09
п.2.1.  [№ 63,65,67,69], (№ 74, 72, 623, 629) 
10
КОНТРОЛЬНА  РОБОТА з теми « Дії з числовими нерівностями».

1
02.10
Ст.. 58 № 1-10 (ст. 59. №1-7) 
11
Аналіз помилок контрольної роботи.  Нерівності зі змінними. Графічне зображення нерівності зі  змінними у вигляді числового проміжку(інтервалу) на числовій прямій і обернене завдання. Позначення числового проміжку.
Переріз та об’єднання
числових множин
1
07.10
п.2.2. -2.3  [№ 75,76, 78, 79], (№1-4, ст. 60) 
12
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. Самостійна робота.
Системи лінійних рівнянь
1
09.10
п.2.2.  [№ 80, 81, 82, 83], (№1-4, ст. 61)  (635, 636, 628, 622) 
13
Доведення нерівностей з однією змінною.  Самостійна робота.
Узагальнення та систематизація опорних знань з теми.
Системи лінійних рівнянь
1
14.10
п.2.4.  [№ 96, 97,98, 101], (№ 100-104) 
14
Контрольна робота з теми «Нерівності».

1
16.10
п.2.4.  [№ 151-154], (№ 155-158) 
15
Аналіз помилок контрольної роботи, корекція умінь, знань, навичок учнів з теми.
Системи лінійних рівнянь
1
21.10
п.2.4.  [№ 108-111], (№ 117-120) 
16
Доведення нерівностей з однією змінною.


23.10
п.2.4.  [№ 112-115], (№ 121-124) 

Тема 2.  Квадратична функція

22


17
Функції. Основні властивості нелінійних функції з однією змінною.  Нулі функції. Знаходження нулів функцій аналітичним способом.  Поняття непарності та парності функції  і поняття точок розриву графіка функції.
Функція, як математична модель процесу.
.
1
04.11
п.3.1.  [№ 166-169], (№ 171-172, 231, 232) 
18
Знакосталість функції. Знаходження проміжків знакосталості функції аналітичним і графічним способами. Локальна та глобальна монотонність функції.
Графіки функцій
1
06.11
п.3.2.  – 3.3 [№ 173, 175-177], (№ 179-180, 246, 247) 
19
Локальна та глобальна монотонність функції. Знаходження за графіком  проміжків зростання та спадання функції. Знаходження  за графіком  локальних та глобальних екстремумів (найбільші та найменші значення) функції.
Побудова графіків
1
11.11
п.3.4.  – 3.5 [№ 181-184], (№ 185-186, 190, 191) 
20
Найпростіші перетворення графіків функції.  Побудова графіків функцій  вигляду у = f(x ± m) ± n за допомогою руху графіка функції у = f(x).  
Самостійна робота.
Побудова графіків
1
13.11
п.3.6.  – 3.7 [№ 192-195], (№ 197, 250-252) 
21
Функція  у = ах2 + bx + c, її властивості та графік.
Побудова графіків
1

18.11
п.4.1 [№ 207-210], (№ 214, 216, 218, 219) 
22
Функція  у = а(х ± m)2 ±  n, її властивості та графік.  Узагальнення та систематизація опорних знань з теми.
Побудова графіків
1
20.11
п.4.2 [№ 226-229], (№ 230, 261) 
23
Контрольна робота з теми «Квадратична функція».
Побудова графіків
1
25.11
ст. 112 № 1 - 9 (ст. 114 № 1-6)  
24
Аналіз помилок контрольної роботи, корекція умінь, знань, навичок учнів з теми.

Побудова графіків
1
27.11
ст. 113 № 1 - 4(ст. 115 № 1-4)  

Тема 3. Квадратні нерівності та системи рівнянь другого степеня.




25
Графік рівняння з двома змінними.
Графічний спосіб.

1
02.12

п.5.1. [№ 265-268], (№ 269, 272) 
26
Квадратні нерівності. Аналітичний спосіб розв’язування рівнянь.
Аналітичний спосіб
1
04.11
п.5.2. [№ 273, 276], (№ 277, 278, 279) 
27
Метод інтервалів для нерівностей.
Графічний спосіб.
1
09.12
п.5.3. [№ 283, 285,342], (№ 280-282, 346) 
28
Розв’язування систем рівнянь з двома змінними. Спосіб підстановки. Спосіб додавання.
Спосіб підстановки. Спосіб додавання.
1
11.12
п.6.1. [№ 287-290], (№ 645,648, 649, 651) 
29
Розв’язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними.  
Спосіб
заміни.
1
16. 12
п.6.2. [№ 303-306], (№ 619, 294, 295, 299) 
30
Розв’язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними.  Узагальнення та систематизація опорних знань з теми.
Формули відстані, часу та швидкості.
1
18.12
п.6.3. [№ 308-311], (675-678)
31
Контрольна робота з теми «Квадратична функція».

1
25.12
ст. 152 ]№1-8] (ст. 153, № 1-6)
32
Аналіз помилок, корекція, узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів.
Розв’язування систем  нерівностей.
1
27.12
ст. 154 [№1-5] (ст. 155, № 1-6)








Немає коментарів:

Дописати коментар